känsliga läsare hänvisas till att hoppa över detta inlägg!!!

ja e förbannad å kommer inte på något sätt vårda mitt språk!
imorgon när jag sovit på saken kommer jag helt klart stå för det jag skrivigt men jag kanske kommer tycka att jag tog i lite väl mycket....
från å me nu kommer jag skriva precis va jag tycker å känner..

jag har förut spytt galla över en av mina kunder å åter en gång har hon förpästat mitt liv!
helt ärligt vem fan ere som sätter på detta luder gång på gång så packet kan fortsätta att avla ungar???
har hon nån efterbliven stackare i bur där hemma eller?
måste man verkligen 3-4 dar i veckan komma in 2 minuter innan stängning å storhandla?
vi har fan öppet 13 timmar om dan!!!
å hur kan man va så jävla komplicerad när man handlar?
måste man ha med sig sina äckliga ungar, när man handlar så man blir helt jävla handikappad??
idag "hjälpte" jag slynan att packa för att bli av med henne,då blev hon arg för att jag inte andvände hennes system när jag packade..
om klockan e 20minuter EFTER butiken stängt så har du fan ingen rätt att packa i bokstavsordning,
tryck ner grejerna fort som fan å försvin din efterblivna idiot!!!
va fan lägger man i botten av påsen riskakor eller toma påskägg i papp? ja va fan spelar det för jävla roll?????
de ena väger fjäder å de andra väger fjäder å inget av de lär gå sönder!
ja hade förstått  att hon kunde ha blivigt sne om ja lagt tomaterna under 12liter mjölk !!
men va fan!
25 minuter efter stängning va hon ute ur butiken,vilket resulterade i att två personal fick jobba gratis i 10 minuter var,medans jag fick jobba gratis 20 minuter OCH missade tåget!
tänk om denna slyna nån gång kunde tänka på nån annan än sig själv!
de skulle räcka om hon drog kuken ur sig,å gick å handlade 15 minuter tidigare!!
eller va fan handla från nätet!! de e inte dyrare,du kan lägga ordern mitt i natten om du vill,du får det hemkört...
+ att andra slipper se dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JÄVLA PACK!!!

Kommentarer
Postat av: Annso

'asgarvar'



Du är underbar Emma, bara så du vet!

2010-04-02 @ 12:46:39
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/
Postat av: Emma "Miss Perfect"

haha ;)

föressten man jobbar som vanligt imorrn va :)?

kram

2010-04-02 @ 15:08:27
URL: http://MissPerfect.devote.se
Postat av: Yasmin

Haha orka komma tio minuter innan och STORHANDLA. Så jäkla dumt! Man förstår att du blir arg... Jag skulle ha blivit helt vansinnig!



Okej! Vad coolt att din bror är så inne i politiken och nu när du berättar så har han ju använt sig av bra metoder för att komma dit. Kanske ska ha honom som förebild haha? (;

2010-04-03 @ 10:57:59
URL: http://yasseh.blogg.se/
Postat av: Emma

Jaaaa de vill jag haha :D:O



<3

2010-04-05 @ 08:59:31
URL: http://MissPerfect.devote.se
Postat av: Emma

okej tack :D men när vet jag det?

kram

2010-04-05 @ 14:12:47
URL: http://MissPerfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0