hej kompis från förr,kompis från förr

snart ska jag gå och ställa mig i duschen å sen ska jag göra mig till människa :)
idag har jag stora planer på mitt schema!! ska faktiskt bege mig till en gammal vän,å tydligen (bortsett från min 30års fest ) så har vi inte setts på 7 år :)
ja vet att vi kommer ha en kul dag å kväll,ja vet att de inte kommer va tyst en sekund,å de kommer bli många spännande diskutioner :)
stackars ansos man som kanske fortfarande inte har förvarnats om att de kommer en tokig tant på besök idag :)

de har vart väldigt mycke träffar me folk från förr dom sista dagarna :)
efter i söndags kan jag konstatera att jag e glad över att jag lever ett harmoniskt lugnt trevligt liv,efter en natt i min vänns inte helt likadana liv så vet ja att ja trivs me mitt liv :)
min vän får gärna vara en del av mitt liv! vi har sjukt kul ihop,de e en varm människa me ett hjärta av guld :)
men han behöver leva lite mer som mig faktiskt annars kommer han få magsår å infarkt osv... ja eller så kommer jag få det :)

får se va jag inser om mig själv efter dagen?! min gissning är att jag kommer sakna barn :) hahah eller va glad att jag e barnfri vi får väl se :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Du kommer nog vilja vara barnfri ett tag :P

(Moster till dem barn du träffat idag ;)

2010-04-27 @ 23:03:23
URL: http://mcdfrida.blogg.se/
Postat av: Frida

Men dem är underbara monsterna men ibland kan dem bli väldigt högljuda och då är det skönt att komma hem till tystnad..

2010-04-28 @ 18:52:42
URL: http://mcdfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0