hår, bra eller anus?

kom precis ut ur duschen,de va mycket uppfriskande å väldigt välbehövligt efter denna lumpna dag :)
får alltid ont i nacken när jag duschar å typ en dag framåt,å en mycket god förklaring till det är att de fastnar typ ett ton vatten i mitt hår å de tar ganska många timmar innan de torkar..




bilden e tagen förra sommarn å sen dess e jag oklipt så nu ere lite längre :)

den blonda bejben i min fina vän sarah,hon e min solstråle!!
saknar henne för tillfället då hon e hos sin karl i bulgarien,sen kommer hon komma hem å va solbrun å vackrare än vanligt :)

de där me vaten,tyngd å torktid e några av problemen med långt hår!
andra problem är att man lätt fastnar i grejer eller grejjer fastnar i håret :)
e man på krogen e de inte helt ovanligt att man fastnar i en förbigående knapp på en kavaj de gör ont å kan va lite pinsamt när man får hänga på kavajen å påkalla lite uppmerksamhet för att kunna få komma loss..
har man långt hår får man dessutom stå ut med att folk anser att man e nån jävla hund som ska klappas..
folk tar sig friheten att dra,känna,gömma sig i,mitt år vilket inte e speciellt uppskattat!!!
om ni träffar en vacker tjej me lååångt blont hår på nån armbrytartävling nån stanns runt om i världen så va ni en gör pilla henne inte i håret då får ni en rak höger! vilket iofs e bättre än en rak vänster då sarah e starkare i vänstern :) sarah hatar när man pillar henne i håret!! hahahah

positiva sidan me långt hår e att de värmer på vintern,ja behöver inte klippa å frisera mig stup i kvarten..
ja flätar det i duschen å i vissa fall kan samma fläta sitta i till nästa hårtvätt :)
man kanske fastnar i en knapp som tillhör en snygg å trevlig karl,de skulle ju va fint :)
dessutom tycker jag att de e fint me långt hår!

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Jaså, jag bodde också i krögarvägen haha.

2010-04-07 @ 11:55:22
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: sarah

Asso, puss pa dig min fina Emma... du e sa underbar o rolig, garvar hogt har borta. ska forsoka fa med lite varme hem till dig. Miss you babe, manga kramar

2010-04-07 @ 16:43:42
Postat av: emma

skönt att ja kunde glädja dig min fina bäbis! löv ju!! å jaaa ta me värme till mig!!!

2010-04-08 @ 01:13:24
URL: http://emzingen.blogg.se/
Postat av: Emma

jag vill oxå ha långt hår :O

2010-04-14 @ 13:47:41
URL: http://MissPerfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0