...............................................

ja ser inte fram mot morgondagen!! har redan nu föraningar om att det kommer bli en hög söndag.
känns lite surt att man ska behöva vara pundarbrud en vecka i månaden :(
ja har igentligen inget mer att tillägga faktiskt... nu tänkte jag gå å sova,om de går?!

jo ja ska passa på me lite hälsningar :)

sarah min söta lilla bäbis, grattis som fan till sm-guldet hoppas du har tagit i andra armen idag!!
fan va duktig du är

jenny ja tänker på dig ska du veta, hoppas att allt löser sig

över å ut...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack, gumman ! Vi ses snart, jag kommer ju upp i morgon igen sen får vi planera in en dag som vi kan ses ! =) Jag kommer föresten bo hemma hos mamma och pappa fram till 1 maj=) Jag hoppas du får en bra söndag ! Stor kram på dej !

2010-04-18 @ 07:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0