e fortfarande bedövad 11 timmar senare...

har vart hos tandläkaren idag,en timme å två små enkla lagningar blev till nästan 2 å en halv timme å 3 groteska lagningar :)
resultatet e helt enastående,hon e helt fantastisk min nya tandläkare!!!
anledningen till att de blev så stort jobb e för mina två framtänder hade varsit litet hål å va lite missfärjade vilket cissi (tandläkaren) sa skulle gå fort,vi ska bara laga lite å sen putsa upp missfärjningen.. grejt tänkte jag!
men de visade sig att eftersom min förra tandläkare gjort ett skitjobb tidigare å inte gjort orenkligt rent altså borrat ordenkligt så va inte tänderna missfärjade utan hon har lagat "ovanpå" karies,inte konstigt att jag haft ont!!!
nu e de i allafall snyggt som fan å bättre kommer de bli!
vi har oxå sett fler "missar" som gjorts förut *SUCK*
känns så jävla meningslöst!! men nu jävlar ska de fixas snyggt!!
ja tänker lägga så mycket pengar som behövs bara de blir gjort snyggt å ordenkligt!!
cissi ger mig lite rabatter för att hon oxå tycker att de suger
(hon e dessutom sne på min gamla tändläkare eftersom hon har dragit å öppnat eget  nu försöker sno "sina" gamla patienter å hon gör de fult!)
dessutom har jag ju gott över högkostnadsskyddet vilket innebär att jag bara betalar hälften av de faktiska priset :)

helt sjukt att tänka sig att jag har haft tandläkarskräck för bara några år sedan, idag sov jag medans jag låg i stolen :)

om nån av mina läsare e rädda för att gå till tandläkaren så hojta så ska ni få nummret till världens bästa tandläkare!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0