borta eller inte?!

undrar om jag sabbade mötet me drömprinsen förra veckan??
eller kommer det en ny chans?
haha ja e verkligen en jävla sopa! nån som undrar hur man skrämmer bort en söt kar så ere bara å ringa,ja kan lära er allt...suck!
fan de e sån irritation!
även om jag e ganska osäker på detta å även om jag inte tror att de skulle funka (pga många omständigheter)
så kommer jag ju alltid undra om jag inte får veta :/ ja hatar att inte veta,ja mår dåligt av sånt :)
nä måste ta tag i detta nu!!
tänk om de e så att man bara har en man passar med,en drömprins! tänk om jag nobbade min drömprins den enda som va menad för mig ,å eftersom att jag bara nobbade honom för att jag e dum i huvudet,feg å ynklig
så e allt ännu värre
åh knaaaas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0