bil= roligt=frihet :)

har blivigt me lite frihet :) ja asså jag har fått tillgång till bil! ja älskar att köra bil,
tycker att de e skit kul å de e fantastiskt att kunna ta sig dit man vill utan att behöva va beroende av sunk sl :)
mammas snubbe har vart jäkligt snäll å föreslagit att vi kan dela på hanns bil hahah dela hum ja eller hur...
eftersom att han kör max 20 mil /månad så har vi enats om att bilen får vara hos mig å jag andv den så mycket ja vill å när han behöver den så hör han av sig å så kör ja ner den till honom :)
eftersom att han betalar skatt å försäkring tänker ja se till att den alltid e tankad å sen har jag även planer på att fixa till den lite me hjälp av en kunnig vän :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0