bara en liten historia

ska försöka att INTE bli lurad idag!
hur fan ska det gå jag som e så jävla lättlurad?? :)
för några år sen va jag så himla inställd på att jag absolut inte skulle bli lurad,inte en chans!
ja va så målmedveten så jag funderade på att inte ens lyssna på folk :)
insåg dock ganska fort problematiken eftersom ja skulle jobba...
när jag kommer till jobbet känner man direkt en spänning i luften,nått har hänt eller nått e på gång..
en kollega kommer fram till mig å berättar att
-chefen har fått barn,han e född i 25e veckan å väger 995 -
ja ba,mmm säkert aprill aprill.. ja visste ju inte ens att chefen va gravid lixom!
de va inget skämt! min chefs son mår btw mycket bra!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Va?? monica???

2010-04-01 @ 18:57:05
Postat av: emma

japp detta e väl typ 4 år sen eller e han kanske 5 år jag har ingen koll..

2010-04-01 @ 21:40:28
URL: http://emzingen.blogg.se/
Postat av: Emma "Miss Perfect"

aha jag trodde du mena att hon fick barn igår :O

<3

2010-04-02 @ 09:33:54
URL: http://MissPerfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0