11 miljoner...

Du som har "koll" på det mesta i tullinge... vem är det som vunnit 11 miljoner? han bor här i tullinge?

fick precis denna kommentar:) haha folk har inte lite mycke tilltro till mig haha allt ska man veta tydligen!
ja vet faktiskt inte vem denna lyckliga människa är!
men man ska väl ta reda på det å om han e snygg får man väl lägga in en stöt! :)
annars vann en av mina vänner 20lakan vör nån månad sen även de e ju fina extra pengar :)

shit ELVA MILJONER va fan skulle man göra me så mycket pengar???

ja skulle nog...
* köpa en bil
*en hoj
*lägenhet
*resa me mina vänner
*spara en duktig slant
*en saftig summa till hjärtålungfonden
*å sen skulle jag ju självklart pröjsa din gadd ANSO!!! ;)

va skulle ni göra???

Kommentarer
Postat av: Annso

Gulle dig! :p Min lista ser typ likadan ut, om jag skulle vinna sjukt mkt pengar alltså. Men min donation skulle gå till Cancerfonden :)



Jag har funderat starkt på att söka upp han som vann 214 millar i Helsningborg. Han kan ju ge mig en mille som välgörenhet tycker jag ;)

2010-04-12 @ 09:25:15
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0