varför ska ja alltid tro de värsta?!

hamna i kassan på jobbet idag,ja va väl inte på mitt bästa humör kanske.. ja brukar vara glad å babblig i kassan men efter 77 sura kunder på rad å en ännu surare kollega så kände ja mig i alla fall ganska sur å vrång :)
på tur i min kassa står en kille i typ min ålder en ganska snygg rocker kille :)
tjena tjena säger jag ,drar hans varor, å som sig bör ber om de han e skylldig ...
-sextisju å en halv e du skyldig mig :)
samtidigt som han betalar tittar han pår mig å ler ett stort leende å frågar
-har du haft en bra dag eller?
ja blir skitförvånad å störd som ja e så tar ja de direkt som han e elak, så jag frågar
-va menar du?   varpå han svarar..
-ja bara undrar om dagen vart bra eller dålig.. han fortsätter att le ett stort leende...
ja fattar fortfarande inte va han menar me frågan, å säger nått i stil med...
-ja min dag har ju precis börjat (kl e typ 1700 :)  så den lär ju inte bli sämre! ..å frågar sen igen..
-men va menar du me frågan ,ser ja så jävla sur ut??
varpå han svarar..
- haha nä tänk inte mer på de nu.. ja tyckte du såg söt å trevlig ut så ja undrade hur din dag vart...
varpå han går.. han vänder sig om på vägen ut å önskar mig en trevlig kväll å ler innan han försvinner...

fasen oxå.... hoppas han kommer igen :)

Kommentarer
Postat av: Annso

Amen åååååh!!



Fasen vilken guldklimp han verkade vara ! Du MÅSTE sätta upp flyers och be om ursäkt hahah ;-)Och viktigt viktigt Emma - NÄR hankommer tillbaka så får du för allt i värdlen inte vara på dåligt humör ! ;)



Kramelikram !

2009-09-10 @ 16:17:21
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/
Postat av: Helena

aw :)fler såna människor tack!

2009-09-10 @ 22:59:07
URL: http://eskaton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0