tjo!

dax för ett litet inlägg kanske?!
de har vart en ganska jobbig helg,men ack så rolig:)
i fredags jobbade jag först långpass å sen va jag på fina anders 30års fest en väldigt lugn tillställning de hade ja inte räknat med, anders e ju lixom känd för big partys så att säga, men men han börjar ju bli gammal nu hahhaha

i lördags jobbade jag å sen efter jobbet begav jag mig till ännu en toppen fest alla bruno :)
shit pomfritt de kallar jag partaj:)
våga fan inte kalla mig gammal å dassig heller, ja va hemma 0630 full å söt å sen gick ja vackert upp å åkte till jobbet.. ja ska fan inte påstå att ja njöt av det men i`ll made it:)


vill passa på att skicka ett stort GRATTIS till sarah oxå!!
igår kom hon hem från armbrytar vm  som har vart i italien under veckan... min bäbis har faktiskt gjort något stort å fantastiskt där nere å jag e stolt å gläds med henne
 
sarah tog hem GULD i höger å GULD i vänster arm i juniorklassen
å SILVER i vänster å BRONS i högerarm i seniorklassen
GRATTIS FINA SARAH DU E SÅ JÄVLA BRA!!

Kommentarer
Postat av: alicia

WOW! Det kallar jag grymt jobbat! Vilken tjej asså, jävligt cool :D

2009-09-15 @ 10:58:47
URL: http://bsidor.blogspot.com
Postat av: alicia

hahaha åh det där är det bästa jag vet! det blri så fel men så himla roligt ändå!

Ja jo jag är ju ett rätt bra exempel på hur man bara kör på utan att tänka efter...eller asså, ja du fattar :D haha

Nu blev det fel igen men, jaja... är på bubbly skratthumör så orkar inet ändra :D

2009-09-15 @ 19:58:00
URL: http://bsidor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0