som ja har väntat å längtat!

äntligen var de idag dax för en ny härlig omgång av IDOL
de roligaste är ju helt klart audition, ja ÄLSKAR när folk gör bort sig :) hahah förlåt men ja e ju ärlig i alla fall...
ja skrattar högt när folk sjunger illa .. visst de kanske e elakt men alla har ju ett val!
sjunger man skit illa å har vänner som har sagt " jo men du sjunger skitbra,sök idol" så bör man BYTA vänner väldigt fort!!
ja skulle bli skit arg om mina vänner skulle säga sånt till mig om de inte va så!
säg inte att ja e en bra vän, söt. snäll, vacker, rolig,as bra på att sjunga, eller att ja lagar god mat om ni inte tycker det, inte fan vill ja väl att folk ska pina i sig min mat tex å sen berömma mig för den... nu behöver man ju inte vara elak heller, ja kanske inte skulle uppskatta om ett helt middagssälskap buar å kräks på bordet å sen slår mig för att maten va äcklig.. man kan ju säga att detta skulle ju bli godare om man kryddade lite  mer...
ja ni fattar säkert.. om ja inte får veta att ja gör dåligt eller fel kan ja ju inte heller bli bättre!

jo idol ja... alla e ju där av fri vilja, å man fattar väl att folk kommer garva åt en om man e dålig :)
ja bölar oxå när de går bra för folk. haha ja e helt muppig ja vet!
ja e lite känslig just nu,många tankar som snurrar...
en sak e säkert ja ska fan inte söka idol!!! nog kan ja sjunga hjälpligt?! mina vänner har inte sagt nått annat i alla fall :) men ja sjunger inte på nån idol nivå.. hällre än bra e nog en sannare definition:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0