nu ere dags att krossa!!! go sarah

känner mig allt annat än pigg å kry!
drass ju fortfarande me en hand som gör duktigt ont å e sjukt blå å svullen å ful :/
dessutom känner ja mig helt slut i kroppen, ont överallt, känner mig febrig mellan varven,ont i halsen,magen e inte heller på topp symtomerna säger typ magkatarr å de e ju inte apkul direkt....
har ätit ganska hårt me tabletter förra veckan å de kan nog va en av orskaerna till att magen inte mår så bra :)
jaja skit samma de reder sig nog...

idag fick ja äntligen spendera lite kvallitetstid me en fantastisk vän :)
sarah å jag lyckades bränna ett par timmar genom att bara sitta å snacka!
sarah e fantastisk, så himla lätt att prata med:) tack för att du tog dig tid gumman!! ja vet ju hur mycke du har att göra!

imorn åker sarah till italien för att tävla i vm i armbrytning å ja vill passa på att önska henne all lycka till, känner ja henne rätt så kommer hon att ta hem typ 2 miljarder medaljer :) go sarah go sarah!!!
om inte annat så kommer hon va snyggast av alla brytare i håret :)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Du är en av dom mest underbaraste människorna jag någonsin vet, det skär i mig att hör att du mår lite dåligt, då du förtjänar att må bäst! Men allt kommer bli bättre med tiden, såklart! Tack så otroligt för idag, du får mig att må bra! Vi hörs under veckan och tack för alla lyckönskningar, jag ska kämpa för Sverige! :) Många kramar å pussar

2009-09-06 @ 20:48:29
Postat av: emma

haha puss på dig gumman! ja vet att du kommer göra mig stolt;) men framför allt kommer du att göra dig själv stolt!!

2009-09-06 @ 21:17:32
URL: http://emzingen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill inte säga för mycket då vem som helst kan läsa här :P vi får ta det "på riktigt" när vi ses :)

Tråkigt att du känner dig sjuk, inge vidare :(

du får en bloggkram av mig!! :)

2009-09-06 @ 22:07:45
Postat av: alicia

ja det där var ju från mig ja :P

2009-09-06 @ 22:08:39
URL: http://bsidor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0