nu e ja tillbax!

fick mitt bredband idag :)
har spenderat hela min dag med thess å jakob idag, ja e helt slut:) hahah ja ska nog inte ha några barn,asså misstolka inte nu, ja gillar ju barn å barn gillar sllt som oftast mig men ja vet inte om ja skulle gilla barn dygnet runt å alltid :) fast de e klart att man smälter när ungen e söt å go å vill gosa,å när ja vet att han(jokob) går runt hemma å ropar efter mig, klart att jag smälter då vem skulle inte göra det?!
men men de e ju inte nått att fundera över i daxläget ändå, ja saknar ju lixom nått ganska vesentligt  så som en far till barnet :) thess å ja hade många djupa diskutioner i barca... bland annat fick ja frågan om ja inte längtade efter barn,jo ibland svarade jag men framför allt längtar jag efter en pappa till barnet :)vidare frågade thess om ja kunde tänka mig att "skaffa" barn "utan" en pappa till barnet, och NEJ !!! de kan ja absolut inte tänka mig, ett barn har ( enligt mig) rätt till båda sina föräldrar!!


igår fick jag av en ren slump veta att en kär gammal busslink kollega gått bort i sommras, en fin ,fantastisk,trevlig man som alltid va så vänlig... även om de e 9 år sen som vi jobbade ihop så träffades vi fortfarande ofta då han bor på söder å ofta handlar i "min" butik.ja har så många bra minnen från honom, dels från link tiden framför allt när ja jobbade ute på slussen vid milenniumskiftet ja frös som fasen den veckan då nån av mina spåniga chefer bestämt att även om de va typ 15-20 minusgrader så kunde jag inte ha typ termobyxor utan ja va tvungen att jobba i min busslink unniform å ja hade ju bara ett par sommarbyxor... numera får jag ont i benen när de blir kallt å så blir dom jätte röda, tecken på köldskada har jag hört...tack jonny på link för det!!!
nåväl då när ja stod där i kylan fanns de en vänlig förare som alltid-flera ggr om dan- kom med VARM chocklad till mig å de va uppskattat! många ggr har vi stått på jobbet å pratat,han har levt ett händelserikt liv å delade gärna med sig av sina spännande berättelser.... han va en fin man, himlen e nu en rikare plats.. vila i frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0