mmm ledig tisdag..

igår blev de en låång dag:)
först jobbade jag å sen jobbade jag:) inventering på jobbet, fy fan säger ja bara,mina kollegor har konstaterat att ja kommer blogga om det å göra det roligt... gott folk de går inte att skriva nått roligt om inventering...
eller jo de skulle va att ideotförklara en del kunder...

-inventerar ni idag?
- öh nää va menar du nu ? de e personal ÖVERALLT som räknar å du kan gå förbi en hylla som e fylld me gula lappar me siffror, å överallt hörs ett konstant blipp blipp blipp blipp blipp blipp å de kommer inte från kassan utan från 10pers som går runt me svarta grejer å blippar varor å tar bort gula lappar
-så nä vi inventerar inte vi..... gör lite onödigt extrajobb.


tänk om polisen (av outgrundlig anledning) skulle knacka på min dörr nu, då skulle ja typ bli fängslad för att ja e typ nerdrogad :)
dels har ja ju en hand som gör fett ont den e fortfarande svullen men framförallt e den mycket färglad...
inte nog me de ...erik hoppa över ett par rader.... ja har sån förbannad jävla mensverk... eller inte nu för nu känner ja mig som en pundare... skulle ha umgåts me emma idag men de gick inte...
hoppas att ja känner mig bättre snart för ja hoppas på att få besök av sarah ikväll
hon ska komma å hämta en "present" ...

skriver mer sen nu ska jag ...dö

Kommentarer
Postat av: EMMA

Hej gumman! Hoppas det är bra med dig! KRAM

2009-09-02 @ 18:35:33
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0