på bättre humör!

japp nu e ja på bättre humör... har haft en jättetrevlig eftermiddag/kväll me sara å oscar:)
vi åt smarrig mat pratade skit å kollade på deras nya lägenhet,haha ja kan verkligen inte säga att de va en fin lägenhet :) men den har (som renoveringsobjekt) klara potensial!

fick kräkas ur mig massa som ja e irriterad över till sara,de va najs:) hon e ju ´fantastisk att prata med men så har hon ju oxå den utbildningen hon har :) sara jobbar som livscouch å håller även kurser i ämnen som självkänsla,tron på sig själv å sina drömmar osv ... hon gav mig många kloka råd idag...
ja har bestämt mig för att inte lägga så jävla mycket energi på att va sne på ruttna människor utan vara glad å tacksam över dom fina vännerna jag har runt mig!

till sist innan ja går å sover vill jag skriva ett par rader om något som jag läst idag å som verkligen berör mig djupt! en av mina läsare går igenom nått riktigt tungt nu, eller igentligen två av mina läsare.... ni vet vilka ni är å jag hoppas av hela mitt hjärta att ni slipper gå igenom de jag fick gå igenom för så många år sedan...
jag hoppas å håller tummarna för att eran pappa får den vård han behöver ,blir frisk, å att ni får många lyckliga år tillsammans!!!
ibland kan det vara skönt att prata med någon som har vart i samma sitts eller en liknande sitts i ala fall... tveka inte att höra av er om ja kan göra något för er och observera att även om jag inte har så mycke kontakt me lillesyster så gäller detta även dig!!!
carpe diem mina vänner man vet aldrig hur morgondagen ser ut.....

Kommentarer
Postat av: Frida

Söt du är emma!

tack!

2009-10-14 @ 08:50:21
URL: http://mcdfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0