nöff

hur e de nu dom säger?!
trött hostig,snorig,febrig,ont i kroppen,fryser,ont i huvudet.... undrar om de e gris varianten man åkt på??
ja tvivlar för den ska ju va rådjävlig sägs det å ännu så står ja på benen :)
har kännt mig så här sen i torsdags å nu börjar de ta emot att jobba,idag hackade ja täänder efter en timme i mjölkylen, de kan fan inte vara hälsosamt!!
imorn e ja i allafall ledig, ska tvätta, hämta jakob på dagis å passa honom typ en timme tills thess kommer hem från jobbet, å sen e de credo....

GRATTIS föresten till sarah som idag blev min nya kollega :) de kommer bli så jävla bra !!!

Kommentarer
Postat av: alicia

Stackare! Men tror inte det är los gris variantos.

I söndags och igår låg jag helt klubbad i soffan.

Söndags var värst, då kunde jag inte ens ta fram mobilen ur mobilskyddet för jag var så svag, eller öppna datorn, det tog en kvart.

Fyfan...

På nästan 10 timmar reste jag mig bara två gånger, för det gjorde så ont.

Åh! hur ofta ska sarah jobba? :)

2009-10-06 @ 13:00:17
URL: http://bsidor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0