kan snortillverkarna i min snok ta semester ja orkar inte mer!!!

ingenting blev som de va tänkt!... eller jo ja va ju hos thess i alla fall, men sen blev ja hem skjutsad, känner mig helt överkörd har typ feber, näsan killas, å snor finns de i nån sorts obegränsad mängd....
har druckit lite "tina medicin" nu ( panodil brus) sjukt gott faktiskt sen ska ja lägga mig i soffan å glo på en film,kommer säkert hålla mig vaken typ 10minuter :)
sen ere dax att sova i tid så chansen e större att ja kommer upp till jobbet,kan ju lixom inte sjuka mig när ja tagit ett extrapass!! dessutom inte när de e dubbelt betalt!!
fan ja som hade velat hänga hos erik ikväll! fasen att man alltid missar allt roligt.. livet suger! :)

Kommentarer
Postat av: Tina

Äntligen nån som håller med mig, den är gooood=)

2009-10-11 @ 21:05:31
Postat av: emma

bästa med att va förkyld :)

2009-10-11 @ 22:32:32
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0