förvandling!

ja e mitt i en hårfärgning!!
måste va den bästaste grannen i hela världen!! som BÖRJAR färga håret typ 2300 å sitter nu 0020 å väntar på att snart skölja ur färgen:)
tanken slog mig nu hur dom tänker, dom som tillverkar produkten... de står ju att man ska ha en klocka brevid sig så man kan börja klocka direkt... ska man då börja klocka när man startar?? mitt hår tar ju drygt en timme å färga å färgen ska va i i 30 min , de funkar ju inte!! dessutom där man startar har ju färgen suttit längre...
hur gör ni?!
ja höftar lite de e väl inte så jävla noga eller??

Kommentarer
Postat av: alicia

Hahahahah, inte riktigt som att färga mitt hår med andra ord!

Vilken söt granne du har som ställer upp :)

Jag tror att man "ska" börja i hårbotten, sen nja.. det är väl inte så noga.

Annan femma om du bleker håret, då kan man ju fräta sönder huden för att det är så mkt väteperoxid i.

Are you going darker nu till hösten eller? :)

2009-10-15 @ 10:59:32
URL: http://bsidor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0