bllllllllllllllääääääääääääääää

fy fan asså, stackars min lilla alicia som har svinis,hoppas du  snart piggnar till å hoppas att de inte e svinis ja har!!! ja e så jävla sugen på nutellan som står framför mig på bordet men ja vågar inte ,allt ja stoppar i mig kommer ju lixom ut direkt ....
dessutom har ja fått ett fucking jävla munsår oxå gör sjuuukt ont pluss att ja ser ut som fan själv!!!!
livet e orätvist just nu!
har fåått bilderna från min 30års fest av åsa idag .. 341st haha tur att hon inte va där hela kvällen då hade de blitt typ 1000 bilder ...
sitter i allafall å lägger upp dom på fejjan nu,sjuuuuuuuuuukt segt!!!! tar typ 7min å få igenom 5 bilder enligt mina beräkningar kommer det att ta typ 8 timmar (ja suger ju förvisso på matte,e de nån som får nån annan siffra?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0