glad över att få vara ett "safecall" de va kul:)

igår blev ja uppringd av en kär vän...de hör inte till vanligheten att vi ringer till varandra så ja blev lite ställd när jag såg vem de va...
dessutom hör ja ganska snabbt att han låter lite stressad lite nojig,å inte alls bekväm...
- jo de e så här att ja har kommit i kontakt me ett affärside.....
ja små ler å funderar på om ja ska va lite elak :)
han fortsätter nervöst...
-jo å ja tänkte, eller ja asså de e så grymt bra de här ... å då tänkte jag hur rätt du skulle va för de här..öh så nu skulle jag undra om du skulle kunna va intresserad av att veta mera ...
åh han e ju för söt!!
ja har sedan många år tillbax vart mer å mindre aktiv med nätverkande själv, å "värvningen" e ju alltid den samma skillnaden e ju bara företaget (ännu så länge slår de jag "håller på med" ALLT å tro mig ja har kollat runt mycket för ja tycker att de e intressant:)

ja frågar vad de e för något-för att se om han håller mottet:) påläst som han e så svarar han som han e lärd :)
-ja ska förklara allt för dig,vi kan väl boka en tid?!
haha å så duktig han är hhihih ja skrattar lite å säger- jaha fan va vi blitt formella då:)
å sen lägger ja korten på bordet... (.....) ja har inte äns tid för de jag redan håller på med ...
ska jag sälja blåbärsdricka så GLÖM! 
ja VÄGRAR att sälja aloevera!!! 
han försäkrar mig om att de inte alls e så men......
sen släpper han lite på manuset å erkänner att han e fett ny på detta,men de verkar jätte intressant å att han vet ju va jag sysslar med .... självklart ska vi ses ja e ju nyfiken  av naturen å ser det som ett fint vänskapstecken att han ringer mig bland dom första... ja vet oxå av erfarenhet att man aldrig får med sina "safe call" :)

hoppas att de går bra för min vän! (å ja jag menar de verkligen)

men men de e konstigt förra helgen blev jag oxå inbjuden till en affärsplansvisning ... å en av mina kunder försöker alltid övertala mig om att den business hon håller på med för tillfället e så jävla grym!! just nu säljer hon blåbärsdricka :)
hahahahah ja brukar bara garva åt henne å säga att hon byter businesser som hon byter trosor... å att ja e nöjd där jag e, även om jag e jävligt o-aktiv nu å sen många år tillbax så e jag oxå medveten om att de e det ÄNDA rätta!! de e helt vattentätt lixom!!
men...
de e mycke jobb å kräver tid å engagemang å ja pallar inte... ja vet oxå att om man bara e lite galen å bygger upp sin verksamhet så kan man softa sen å leva nice ... bygger du säkert så sköter de sig själv sen lixom...
men i daxläget andvänder jag dom FANTASTIKA produkterna å förser även mina vänner med dom ... för mig e de nog för nu..men en vacker dag då.....
hur som hellst kommer jag i allafall ALDRIG att "kliva ur" skulle absolut aldrig kunna tänka mig att andvända några andra hår produkter än dom jag köper av mig själv!!!! ALDRIG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0