ojoj helt otroligt...

när jag drog till jobbet i morse ( eller ja inte så mycke morse fast ja anser ju att de e morgon när man vaknar:)
då i allafall satte jag min video på inspelning för att kunna se idol när jag kom hem...vilket ja oxå gjorde...sen råkade även körslaget bli inspelat.... kören som stod mot carolines kör å klarade sig 1) vem fan e han? 2) hallå hur fick dom va kvar?....
sen råkade även mammas pojkar bli inspelat asså HERRE GUD!!!!!
va ere för jävla skit?!
1) va ere för grabbar som ställer upp på detta, å vem fan vill att mamma ska hitta ens partner???
2) va ere för brudar som ställer upp på detta???
ja fattar verkligen inte!!
de roligaste av allt va att när de va dax för reklam så annonserades det att programmet presenterades av dammsugarpåsar hahahahaha så jävla passande!!! :)
 nä nu ere dax att sova! jobbar imorn å på tisdag ska jag faktiskt träffa emma å emelie yey shit nu e de sjuuukt länge sen vi sågs...
vi ska ta oss till antingen tumba eller huddinge för att försöka hitta en present åt min bror...
min bror fyller 36 år (eller han har fyllt redan men ska firas på fredag..) han e lite knepig att köpa present åt
ge mig gärna tips å ideer!!!
åh yes ja har tydligen öven spelat in bonde söker fru ... glädjen e total hahahhahahahahaha
ja gillar han som inte pratar å verkar vara lite reetarded :) asså sorry men han kan fan inte ha alla kossor i hagen.....äh skit samma nu ska jag sluta va elak å gå å sova en snällhetssömn!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0