jag kommer vara ett ekbord!

känner mig som  något som blitt överkört av en långtradare...
trött som fan, ryggen håller på att fucka upp helt, den e lixom redan på god väg...
sisst ja va hos kiroprakorn fick jag skäll :)
när ja kom dit så sa han typ..
- hej emma de va länge sen! antar att du mår ganska bra då...
varpå jag svarar( ganska tyst å lite skamsen)
-asså nä ja har ganska ont faktiskt...
håkan skakar på huvudet å frågar
- sen när har du haft ont emma?
varpå jag svarar
- sen i mars-aprill typ... eller sen dess har jag haft så pass ont så ja bara fixar att diska ett par minuter åt gången...  ( ett tydligt tecken i min värld) de började nog kännas o-okej i ryggen typ i julas...
håkan blir arg å säger
- men emma för i hel... de e ju juli nu!!! ...
vidare frågar han om mitt knä... de som var andledningen till att ja hamnade hos håkan första gången...
ni förstår de e så här at,t när min rygg mår bra så funkar mitt knä som de ska... eller de får en chans att försöka återställa sig efter hojvurpan...
mitt knä va fuckt upp då å de e de nu oxå...
då i typ juli eller när de nu va så va jag i allafall 4 cm sne i ryggen, å håkan va arg :)
han knäckte mig från nacke till tår, å då menar ja verkligen att han knäckte typ allt... nacke,hela ryggen,
knän,armar,ben,tår typ :)
hanns kommentar efter va typ...
-ivanliga fall tjänar jag mina pengar jävligt lätt! men detta va fan jobbigt ,de va ju som å knäcka ett jävla ekbord ..
hahahahahahaha  nån måste ju se till att han jobbar för sina pengar :)
som tur är e jag ett ganska positivt fall alltså jag hämtar mig typ dubbelt så snabbt som vanliga människor :)

nu måste ja fan ringa å boka en tid de har jag behövt sen i september.....
he is going to kill me :)

nu ere dax att nanna kudde , jobbar hela helgen å de suger ju häst.... :)

håll tummarna för min fina vän sarah imorn förresten då hon (förhoppningsvis) tävlar i... ? nordiska mästerskapet? (kanske de va??) i armbrytning
krossa motståndet bäbis!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0