vänskap...

ja e på dåligt humör idag!
vintern knackar på dörren å de gör mig alltid irriterad...
lägenheten ser ut som ett bombnedslag, (å ja orkar inte städa...)
folk e så jävla upptagna,(ska sluta att ställa upp för folk,ja får de ändå inte tillbax)
de e skitkallt i min lägenhet (kom igen nu botkyrkabyggen de e vinter sätt igång värmen nu!)
ja e trött,snorig,å orklös( sen 3v ,kan ja få bli frisk nu?!)

har så sjukt svårt för när folk lovar saker å sen skiter i det...RESPEKTLÖST!!
säg inte att du ska ringa om du vet att du ändå kommer glömma det!
säg inte att vi ska ses om du inte orkar eller inte har lust, ja föredrar ärlighet!
låna gärna mina grejer, men lämna tillbax dom!
fråga mig inte va jag tycker om du inte vill ha ett ärligt svar,fråga nån annan som ljuger för dig om du tycker de känns bra...
sluta utnytja mig! ja e inte psykolog,inte barn flicka,inte bankomat... ja e din vän om du e vän tillbax

ja e inte speciellt svår,eller ja tycker i alla fall inte det,ja kör me öppna kort,e ärlig å lojal...älskar att ställa upp för mina nära å kära, de e jätteviktigt för mig men ibland ruttnar jag
ja har ganska höga krav på mina vänner, respekt,ärlighet,å loialitet e dödsviktigt, humor,livsglädje,tokighet,diskutionslysten,framåt,stabil,annalyserande...e andra kvalliteer ja söker...e du killkompis uppskattar jag även fina armar hahahah :)

ja har svårt för feghet,egoism,osäkerhet,brutna löften,snålhet,brist på empati,fel sorts sarkasm,översittare,glidare,insnöade människor....

gnäll gnäll gnäll!

Kommentarer
Postat av: Annso

Det låter inte som gnäll i mina öron, det låter mer som om någon har trampat fel och att du har ruttnat. Tacka gudarna för att det finns människor som du Emma som VÅGAR vara ärliga både på gott och ont! Självklart ska vänskap vara åt båda hållen med ömsesidig respekt, allt annat är bara fel.



En stooooor värmande höstkram!

2009-10-13 @ 16:05:20
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0