detta e en överskrivt lou! bara så du vet ;)

sitter å tittar på idol... ja känner att de e ganska dåligt i år faktiskt!! ja brukar inte känna så andra år men nu känns det som att de e kanske 3-4 st som ens e värt att lyssna på å hur i helvette har vissa kommit så långt..
några av dom rör sig som retards, flera sjunger så illa så jag ryser, fantastiska låtar kvaddas till oigenkänlighet,många av "idolerna" har så dåligt engelskt utal så de e sorgligt- å tro mig om ja märker det så e de riktigt illa!-, dom mumlar,artikulerar jävligt illa,å gör en jävla soppa av " glid-upp-ner-fram-å tillbax på -tornerna" hade ja kunnat stava till de faktiska ordet så hade ja gjort det :)... hur som hällst ja gillar REN sång!!
NÄ DE E DÅLIGT I ÅR!!
vissa e ju iofs bra erik spelar i en helt annan liga än dom andra!
erika e ganska cool å jävligt tonsäker... idag ganska dålig dock :/
lilla tove gillar ja oxå,fast idag va de inte mycke som stämde...
okej reza e faktiskt oxå cool...
camilla e en hård nöt för mig.. ja gillar henne men ändå inte...
ja nä ursh helt ovärt i år ...
hade vart kul om min fina alicia hade kommit me! ja tror att hon hade rockat hårt i idol!!!
nu kommer hon säkert försöka döda mig för att ja länkar denna men de gör inget för hon e klenare än mig ;)

... äh satans skit ja hittar inte klippet från hennes audition! jaja hon hade vart grym om hon hade fått va me i allafall!!

 en annan som jag oxå ALLTID tänker på när jag kollar på idol är en vän som skulle sopa banan me ALLA årets deltagare utan att ens behöva anstränga sig :)
MAGNUS NÄSTA ÅR SKA JA FAN TIPSA JURRYN OM DIG! ;) undrar om dom hade åkt till rhodos för att hämta dig i somras ? :)

Kommentarer
Postat av: tess

Tycker inte heller att de e nå bra i år! Mariette gillar jag iofs, å kanske Reza(?) men tycker inte dom andra e nåt å hänga i granen direkt! Undrar vad juryn lyssnar med..inte öronen iaf, skulle chansa på rövarna..

2009-10-18 @ 22:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0