äter tokig frukt...

ja  e fasen inte rimlig!!
har precis bölat till ett avsnitt av "jordan,rättsläkare"
de e fan onormalt att va så blödig :)
dessutom händer de ofta att jag bölar när ja kollar på tv!
e jag ensam om detta eller e du oxå en lipsill??

äh skit i detta nu ska ja äta en konstig exotisk frukt som ja köpte på jobbet... hoppas att de inte va den jag fick en allergisk reaktion på när ja prövade alla våra exotiska frukter:)
skulle ja inte dyka upp på jobbet imorn så kan ni ju kolla att ja lever :) ( risken finns att ja kan bli lite sen som vanligt så ni behöver inte börja oroa er förns ... ja säg 1230 )

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag e nog den största lipsillen,haha ;)

2009-10-23 @ 19:20:15
Postat av: emma

grymt å veta att man inte e ensam!! ska vi gå på bio ihop å se en sorglig drama eller nått å sitta mitt i bio salongen å stooor böla :)

2009-10-23 @ 21:57:08
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0