va tycker du?

me tanke på mina sömnproblem... eller asså ja har ju inga problem med att sova, ja gör de bara inte på natten när alla andra sover :)
de händer ju i allafall inte så mycket efter 0200 så då brukar jag roa mig med att kuska runt  på folks bloggar, ja tycker att de e spännande att få ta del av andras liv och tankar...
ja stör mig dock på ett par grejer..
(ja pratar inte om min blogg nu ja har nämligen varken läsare eller folk som kommenterar :)

1) folk som kommenterar å klagar på allt möjligt typ du e tråkig,dålig,cp,ful,bla bla bla.. men ge fan i att läsa dåra
de e ju helt frivilligt, ja skulle ALDRIG slösa min tid på något ja tyckte va asdåligt...

2) folk som frågar massa frågor som den stackars bloggaren redan skrivigt en miljard ggr... hittar du en spännande blogg se till att själv skaffa dig informationen du vill ha , den finns ju säkert där 1000 ggr, skulle den inte finnas så ere säkert helt okej att fråga :)

3)detta me att kommentera... själv tycker jag att de e kul att skriva kommentarer, jag vill ju själv ha "debatt" när jag skrivit, ja vill ju veta vad andra tycker å tänker!!
ja ser typ kommentarerna som lönen för arbetet (att skriva ett inlägg) :)
själv tycker jag att man borde vara mer "givmild" med att kommentera de man läser!!
en bra kommentar kanske får en att tänka om , eller utväckla sina tankar....

4) om man kommenterar BÖR man vara så pass mogen å modig att man inte gör det annonymt!!
alla tänker vi ju olika å de e ju det som e spännande men stå för va du tycker eller ge fan i att tycka!!!

5) vett å etikett... vill du få massa läsare till din blogg bör du förtjäna det!
sluta med att skriva din bloggadress 100ggr eller "tävling i min blogg" bla bla
ja kan bara tala för mig själv, men jag har ALDRIG "hoppat över" till en sån blogg!! där i mot om nån skriver en intressant kommentar händer det ofta att jag hamnar i en ny blogg :)

så här tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Bra skrivit Emmiz !! =) Jag håller helt och fullt med !Jag vet dock att mina kommentarer kommer i vågor här men det betyder inte att jag inte läser varje dag vad du har på ditt hjärta, för det gör jag ! Men som sagt, jag är urdålig på att kommentera just nu och även hålla min egen blogg vid liv =) Hoppas du får en kanon dag på jobbet, vi hörs snart !!! Kraaam !!

2009-11-04 @ 07:45:26
URL: http://fitforababy.blogg.se/
Postat av: adam

orka klaga



http://adamlagerstrom.blogg.se

2009-11-04 @ 15:31:14
URL: http://adamlagerstrom.blogg.se/
Postat av: alicia

hahah vilken jävla nöt!

2009-11-04 @ 20:53:46
URL: http://fashionmeup.se/alicia
Postat av: Helena

Håller med!!

2009-11-04 @ 23:39:29
URL: http://eskaton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0