PANIK!!!!

de killade lite på min arm å jag tittade på den... där kryper en SJUKT STOOOR "janne lång bens" spindel.. asså ja e inte den som blir hysterisk över sånt! ja tänker-ja knuffar ner den på golvet å dödar den( förlåt djurvänner men spindeljäveln får gärna bo ute!) men den flydde å nu e den borta! ja tänker INTE sova förns den e död! ja vill INTE dela säng me den!!!

de kliar fortfarande på hela kroppen 30 minuter senare...
den va JÄTTE stor å den kan fan inte bara försvinna?!
fan ja har ju inte så mycke lampor i mitt hem heller så de e ganska mörkt å hur hittar man då en svart snabb jävla spindel jävel?? näää just det! den hittar man inte,den hittar mig å rätt va de e så kommer den krypandes :/

........ gaaaaaaa tänk om den bor inne hos mig me hela sin familj!!.... tänk om de där bara va lilla bebisen å snart kommer 2 tons pappan  aaaaaaaaaaaaahhhhhh nu börjar ja snart gråta!!!
fan ja brukar verkligen inte va gnällig me kryp å sånt men detta handlar fan om att inte ha kontrollen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0