om du ska gnälla, klicka då vidare å glöm adressen till min blogg

när ja startade denna blogg så varnade jag mina läsare för ett eventuellt bristande engagemang!
vidare skrev ja oxå att ja e kass på att stava å ja e kass på meningsbyggnad,ja skiter i  om ord ska särskrivas eller inte..punkt å stor bokstav e inte min grej å ja kastar in ett komma när ja känner för det:)
känner du att du inte kan läsa en text utan punkt för att du e lärd att man andas vid punkt så säger jag me ett stort leende GRATTIS antingen kan du dö av att du inte har andats medans du läst alternativt känn dig fri att andas vid å,ä,och ö :)
om du bara e inne å gnäller på min stavning så grattis du har inget liv å mig kvittar det:) me undantag för tess, du får gnälla fast ja bryr mig inte om de heller :)
om du lägger mer intresse i min stavning än i vad ja skriver om så kanske du är i fel blogg å läser å kanske bör du tänka om å lägga din tid på nått som ger dig mer njutning...
e du här av "rätt" anledning så tycker jag att de e kul å hälsar dig välkommen ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej gumman! Oj,är det nån som har gnällt eller ?!?! Du har ju varnat en gång tidigare och om man nu störs på det så är det väl inte mer än att man skiter i att läsa då ( om man nu skulle störas av det =)Pöss på dej !

2009-11-15 @ 20:28:06
URL: http://fitforababy.blogg.se/
Postat av: Tess

Emma pemma ;) Haha..får andnöd ibland å goda skratt ibland åt vissa stavningar, men jag följer glatt din fina blogg ändå ;)

2009-11-15 @ 21:47:01
Postat av: emma

haha tess de kan du fan ha,ja e ju tvungen att jobba me dig:)

2009-11-15 @ 22:09:38
URL: http://emzingen.blogg.se/
Postat av: tess

Du e lyckligt lottad som får jobba med mej, glöm inte det! :P

2009-11-16 @ 15:21:41
Postat av: emma

ja ja e jättelycklig tess!:)

2009-11-16 @ 22:12:18
URL: http://emzingen.blogg.se/
Postat av: Tess

I knew it! ;)

2009-11-16 @ 22:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0