ja fattar inte hur de gick till!

ja blir så less på mig själv!! nu e ja fast i en skitdålig såpa!
dessutom blir jag irriterad när ja kollar på den+att de inte finns nån moral å inget som tilltalar mig alls (skulle vara dom bara överkropparna då i så fall)
ja vet inte va de e som farsinerar mig? möjligen kan det vara spelet mellan människor?!
att se hur folk beter sig när dom blir satta i en situation som e ganska unik...
visst ja brukar gilla sånt här altså intrig å spelshit,när de gäller att pakta å spela smart för att själv få vara kvar.
fast ja har så svårt att se mig själv på platts lixom allt e lixom baserat på ett sexuellt-andvänd din kropp som redskap-å ha noll självrespect... de e så jävla far away från mitt eget liv så de e sjukt hahha skulle inte kunna andvända mig av min kropp å min sexighet för att få som ja vill,de skulle faktiskt va helt omöjligt...
men ja man kan väl säga att ja farsineras å äcklas på samma gång!
å tyvärr e ja nog fast:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0