frrrredag going lööördag zzzzzzzz

okej nu har de vart så där dålig uppdatering igen!! sorry, men va fasen ja har vart skit trött....
sov ju aldrig mellan ti-ons så va ja på kurs å de va apkul verkligen!!!
sen har ja jobbat to-fre å fortfarande inte lyckats ta igen sömnen, så nu ska ja faktiskt hoppa i säng! galet va?? tänk om ja sover innan 0100 de vore ju en mycket ovanlig grej:)
imorn ska ja knega lite extra... inte helt kul men ja ser det som ett expriment å lite av ett studiebesök i den andra helgen så att säga :)dessutom e de en kassa tjänst så de ska bli ganska skönt att inte ha skiftet å slippa bestämma å organisera... ja tänker bara sitta där som en latmask :)
om ja går upp på golvet kommer ja bara bråka me skiftledaren så de e lika bra att ja håller mig i kassa linjen hahhahha
sen ska jag på en trevlig tillställning efter jobbet en liten glögg,fest grej de blir nog kalasers :)

söndag ska jag bli bjuden på restaurang av min bror:) en present från när ja fyllde 29 eller e de kanske en julklapp?? äh ja har ingen aning hahha men men vi ska i allafall äta på la famiglia, en suverän italiensk restaurang, som vi dessutom har fina minnen ifrån min mormor å morfar firade sitt guldbröllop där :)
shit pomfritt dom va gifta i över 50 år de e helt sick :) hur fasen lyckas man?? ja lyckas ju inte ens lura nån till att kära ner sig i mig så pass så vi blir tillsammans :)
mina föräldrar va gifta 31 år innan min pappa dog!! om pappa hade levt å dom fortfarande va gifta (vilket dom hade vart me största sannorlikhet) så hade dom vart gifta i 44 år :)
jaja nu ska ja sova!
kram på er

kul förästen att de verkar som att lite nytt folk har hittat hit!! välkommna hit hoppas ni trivs å stannar !!!

Kommentarer
Postat av: Annso

Ja, det är helt obeskrivligt vidrigt. Hoppas fanskapet blir torghängd och stenad.



Ha en bra dag och njut av god mat imorgon!

2009-11-28 @ 08:10:56
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0