fortfarande tisdag...

de suger ju lite att ja fortfarande inte har kunnat somna!!!
ja gjorde ett ärligt försök men fåren typ buggade så de va helt omöjligt att räkna dom...
dessutom har ja sjukt ont i ryggen så att hitta en fungerande sovställning va bara att glömma!
ja har fördrivigt dom sissta timmarna med att kolla lite program på nätet å nu ere dax att käka frulle å göra sig i ordning för kursfanskapet tjo faderittan...

hoppas att jag kommer att palla å ta mig till ug ikväll sen, de skulle va kul!!

kul att alla andra kommer ha onsdag men ja har fortfarande tisdag... ja brukar ju nämligen anse att de inte e en ny dag förns man har somnat fast om man inte somnar alls måste ju de innebära att ja ligger en dag efter?! måste ja då somna 2 ggr samma dag för att komma ikapp??

ja ni märker detta kommer bli en spännande dag... trevlig tisdag på er ;)

Kommentarer
Postat av: niszeh

tro mig att räkna får hhjälper inte :p

2009-11-26 @ 20:43:13
URL: http://niszeh.blogg.se/
Postat av: Annso

fanns ju en länk :P om du klickar på "här" i meningen så swr du ;) kraaaaaam på dig

2009-11-27 @ 09:24:33
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/
Postat av: em

Hej! Du skrev tre bra saker om dig själv i somras. Tänkte nu ordna ihop något kul för alla som deltog! Förslag på vad det kan vara? Antingen någon fest, bio whatever. Kom med förslag så ska jag försöka ordna ihop något kul! Skriv förslag, blogg och ålder i ett mail till - [email protected]

2009-11-27 @ 13:07:10
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0