!

vilket sjukt bra liv ja har igentligen!!!
synd bara att de ska behöva hända massa skit i nån annans liv för att man ska uppskatta sitt eget...
ja e stark,har tak över huvudet,fina vänner,mina nära å kära e friska,ekonomin e tillräcklig, jobbet e helt okej... som sagt ja lever ju inte nån jävla fantasivärld men vem har sagt att man blir lyckligare av de då??


mina tankar går till min fina vän,hoppas din önskan går i uppfyllelse å du får lite lugn å ro, ja känner nog ingen som e så stark! nya prövningar gång på gång, aldrig får du ha de riktigt bra :(
hoppas på fin hälsa nästa år!!!
ja älskar dig thess, du betyder allt för mig!


Kommentarer
Postat av: Yasmin

Hahaah fan vad du är rolig! Inte är jag politiker än, men snart så (;

2009-11-29 @ 22:59:39
URL: http://yasseh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0