...

hej mina fina bloggläsare!
jag har alltid hävdat att jag alltid e rak å står för de ja tycker å tänker,å de gör jag fortfarande...
dessvärre har jag blivit hotad att bli polisanmäld för tidigare inlägg å därför gjort valet att ta bort dom...
ja vill nu ta tillfället i akt å sammanfatta det som va viktigt i inlägget!
 
JENNY jag tycker fortfarande att du e en fantastisk vän, du betyder oerhört mycke för mig!!
vi har under vår uppväxt haft jävligt kul ihop å jag är sjukt glad att vi genom fejan hittade varandra igen för nått år sen... under detta år har du fått en stor plats i mitt liv å jag är djupt tacksam för att vi förtjänar varandra!!
INGENTING kommer att förstöra något mellan oss!
vi e raka mot varandra å talar om både positiva å neggativa saker å stör vi oss på något så tar vi de direkt, precis som det ska vara!
de finns ingenting som någon kan säga som skulle kunna ändra på detta så de e inte äns värt ett försök...
skitsnack e i min mening sånt man säger bakom ryggen på folk,osanningar som man sen inte kan stå för...

ja hoppas att vi ses snart igen!! ja vet hur ledsen du blev över att de blev en så snabb visit när vi va nere i götet,
vi har pratat om de många gånger :) men snart snart ses vi igen var så säker!

puss å kram till dig jenny... å ni andra oxå för den delen :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gumman,du har lagt in inlägget 2 gånger =)

2009-11-11 @ 21:54:24
URL: http://fitforababy.blogg.se/
Postat av: camilla

hej jag läser ofta din blogg. jag tycker alltid att du hittar spännande och roliga grejer att skriva om :)

tråkigt att du tog bort flera inlägg,men jag förstår att du gjord det fast jag tror inte att du skulle ha kunnat bli anmäld för det,eller anmäld fast inte åtalad på något vis,fast ja kan inte så mycket om sådana saker :)

ja hoppas att du inte tänker sluta att blogga för det vore jätte tråkigt!!

kram på dig... ps jag vet att du inte gillar att man är annonym,men jag bloggar ju inte själv så jag har ingen adress att skriva :)

du behöver inte visa kommentaren om du inte vill!

2009-11-12 @ 02:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0