duscha om du ska vara i närheten av andra människor under dagen

KLEV PÅ PENDELN FÖR EN STUND SEDAN...SATTE MIG TILL RÄTTA,KÄNDE LUKTEN AV... SHIT DEN BLIR VÄRRE! VA FAN GÖR DOM? NEJ DOM TAR AV SIG JACKA Å TRÖJA. JU MER DOM KLÄR AV SIG DESTO STARKARE BLIR LUKTEN AV SVETT. SHIT JA VÅR PANIK MÅSTE BYTA PLATTS NÄSTA STATION!!! PANIK JA KAN INTE ANDAS!SNART KRÄKS JAG! JA HAR ALDRIG KÄNNT EN SÅ OBEHAGLIG SVETTLUKT I HEKA MITT LIV!! TAR MIN VÄSKA Å GÅR ILLAMÅENDET E ETT FAKTUM! ÄCKLIGA MÄNNISKOR! DE E FAN INTE OKEJ! 

Kommentarer
Postat av: Annso

Viiiiidriiigt!



Hoppas du mår bättre efter lite frisk luft, kram på dig!

2009-11-22 @ 15:45:50
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0