ja skulle gå i döden för er....

de e väl jävligt konstigt att när jag jobbar så kan jag sova hur länge som hellst,ja vaknar inte av mina väckarklockOR(japp dom är 3 st och brukar ringa om varandra ,var 10onde minut under ett par timmar) å ändå försover mig jämt( fast ja börjar 15 ja ja vet de e skadat)
men när ja e ledig å kan sova hur länge som hellst då vaknar jag typ 10 å kan inte somna om....jävla skit!
kan ju iofs va för att ja gick å la mig typ 12 igår så min kropp ansåg väl att ja va färdi vilad :)

nu ere snart dax att göra sig iordning för kvällens trevlighete:)
ikväll ska jag på middag hos åsa å sen får man väl se vart vi hamnar?!
imorn blir det full rulle hoppas att ja hinner träffa bror å emma på kvällen de vore kul,va ju lixom länge sen nu :)

om en månad kommer jenny upp till sthlm:) de ska bli skitkul!! nu har vi ju inte sett varandra sen i augusti runt min 30års fest...märkligt de där igentligen jag som enligt vissa e så osympatisk,elak,å omogen att jag faktiskt har komisar,ja menar under den kvällen va de nog iallafall runt 80 pers som kom å firade mig TACK till er å då hade jag ändå blivit tvungen att galra en hel del eftersom att lokalen bara tog 65pers....fast nä ne e nog så, ja har ju inga kompisar...  ja har ju alltid vart jävligt osocial alltid haft väldig klent me vänner,så ere ju ...NOT

till mina fantastiska vänner! ja skulle gå i döden för många av er! utan er hade jag vart död för länge sen ändå...
tack för  skratt, gråt, tokigheter, diskutioner, hjälp,middagar, läger, resor, jobb, bilturer, hojturer, båtturer, fester, förtroenden...
tack för att ni ger mig så mycket av er själva, tack för att ni delar med er av era innersta tankar,
tack för att ni litar på mig med problem å jobbiga saker det hedrar mig djupt
tack för att ni litar på mig så pass så ni sätter era barn i mina händer( vet inte om ni tänkte till riktigt där:)
tack för att ni alltid finns å backar upp mig när livet e hårt!
ja vet att många av er skulle gå i döden för mig,många av er hade i allafall inte levt utan mig :)
cirkeln e sluten den röda tråden e funnen utan varandra fungerar vi inte, puss på er!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag hade 2 missade samtal av ett skyddad nr så jag antog att det kanske var du som hade ringt =) Jag var i badrummet och hörde tyvärr inte telefonen =( Hoppas ni får det riktigt trevligt ikväll du och Åsa, hälsa från mej !! =)Ja,det ska bli sååå jäkla roligt att få komma hem och träffa alla igen !! I miss You !! Vi hörs gumman !!



Pöss & Kramiz !

2009-11-14 @ 16:20:39
URL: http://fitforababy.blogg.se/
Postat av: adam

3 vecksrklockor,?+



http://adamlagerstrom.blogg.se

2009-11-14 @ 20:44:45
URL: http://adamlagerstrom.blogg.se/
Postat av: emma

adam e du lite på fyllan eller va e de du inte förstår?!:)

2009-11-15 @ 01:40:17
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0