denna iden ska jag nog fixa patent på så ingen snor den :)

idag sov jag till skitsent,de va sjukt nice :)
efter det sen så har jag bara legat på sofflocket å kollat på dåliga såpor,me like!
de verkar som att många anser att tv e de ultimata för att träffa sin framtida partner... tänk om det e de konceptet som skulle funka för mig oxå, då ere ju kört!! de finns ju lixom ingen serie som skulle funka för mig...

mammas pojkar... nja ja e ju mammas flicka,så de e kört!! å ska man va en av brudarna måste man ju ha silikontuttar blonderat hår å hubbabubba innanför panbenet... nä inte min serie :)

ensam mamma söker... saknar barn typ..kanske skulle fundera om de kom ett " ensam pappa söker" :)

frusna män... va väl typ, ensam pappa fast utan barn... ni som känner mig bra vet att ja älskar att köra scooter men att jag skulle dö av mer än en vecka uppe i kyla å snö.... hatar kallt....

paradise hotell.. ja de e ju varmt i alla fall men de skulle nog inte vara min grej, de e för mycket... ja e snygg å ligger mig till framgång...s känsla.... jag e varken snygg eller bruden som ligger hur som hellst med vem som hellst hur som var som hellst å framför allt inte för att de finns en sån typ av anledning!!

bonde söker fru... ja ja e ju inte bonde så den rollen lär ja ju inte kunna ta.. å emma i gummistövlar å bajs e nått ja har svårt att se framförmig,nä bonde lär ja ALDRIG bli! skulle fixa en vecka ute på landet sen skulle ja få kliaids över kroppen å längta efter att få andas o-bajsig luft :)

typ the bachelor vore ju super ja skulle ju verkligen vilja dela min blivande man med 20 andra brudar... som ja säkert dessutom måste bo med under tiden ... grejt =krig hahaha


nä dax för en ny serie kanske?! .....
mulvaden tyckte jag va roligt massa intriger,äventyr,tänkande å planerande... man måste ha råkoll,va sjukt social,minnas allt om dina medtävlande,å dessutom klura ut vem som fuckar upp allt :)

ja skulle ju behöva va me i typ biggest looser bli tvingad till träning, nån som sparkar mig i röven å har koll på vad jag äter :)

+ mullvaden temat å så nån typ dejting,hitta din partner grej på det... reultatet? tjock psykstörd brud söker man?
alternativt snygg man söker tjock psykstörd brud...

fan detta kommer ju bli en grymt kul serie 5an e ju sunkig dom kommer säkert rågilla iden :) 


mulvaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0