de har trillat in en kommentar till mig

 eftersom att du inte har någon egen blogg där jag kan tacka dig å ge dig ett svar så säger jag grattis du får vara med i min blogg :)

hej jag läser ofta din blogg. jag tycker alltid att du hittar spännande och roliga grejer att skriva om :)
tråkigt att du tog bort flera inlägg,men jag förstår att du gjord det fast jag tror inte att du skulle ha kunnat bli anmäld för det,eller anmäld fast inte åtalad på något vis,fast ja kan inte så mycket om sådana saker :)
ja hoppas att du inte tänker sluta att blogga för det vore jätte tråkigt!!
kram på dig... ps jag vet att du inte gillar att man är annonym,men jag bloggar ju inte själv så jag har ingen adress att skriva :)
du behöver inte visa kommentaren om du inte vill!

emma svarar!
hej camilla!
va roligt att läsa att du gillar min blogg! de gör mig aldeless varm i hjärtat :)
tusen tack!!
haha ibland tycker jag att mina inlägg e skittråkiga å undrar varför jag äns lägger ner tid på att skriva men nu har jag ju en anledning att fortsätta dela me mig av mina tankar :)

ja de va surt att behöva plocka bort inlägg å igentligen helt emot mina principer...
de fanns flera skäl till att jag valde att göra det,
1) självklart ville jag inte ha massa strul.. ja har valt en "bra väg" i livet,de e något jag har kämpat för! jag har sett många av mina vänner hamna i skiten, många har fastnat å förstört sina liv med droger,kriminalitet,våld å annat skit(ja älskar dom ändå, även om jag inte förstår deras val här i livet,ja finns för mina vänner å dom finns för mig) om ja nån gång ska riskera att hamna i en polisgrej då ska de fan inte vara för en sån här skitsak!
2)min vän har fått en jävla massa skit för de som hänt,ja vet att hon inte klandrar mig, men för mig känns de rätt att bara plocka bort inläggen me hopp om att jenny får lite lugn å ro! hon e en fin vän å hon hade gjort desamma för mig!

ja har absolut inga planer på att sluta blogga, ja tycker att de e jättekul och jag mår bra av det!
känn dig fri att lämna en kommentar när som hellst även om du inte lämnar en adress, alternativet är ju att du börjar blogga själv ;)
kram på dig själv!
haha de va troligtvis inte så här du menade när du skrev att jag inte behövde visa kommentaren om jag inte ville men ja e ju lite tokig ibland ;) hojta me en kommentar om du vill att jag ska ta bort den! fast de e klart de e ju mot mina principer, attans! hahah



Kommentarer
Postat av: Yasmin

ja, jag förstår dig helt! Är själv så! (: haha

2009-11-12 @ 17:46:53
URL: http://yasseh.blogg.se/
Postat av: camilla

hihi tack för svaret,trevligt att få vara me i din blogg :)

2009-11-13 @ 19:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0