valborg

i torsdags va de ju valborg...
som vanligt va jag ju på jobbet men sen tog jag mig till tullinge gård å johans fantastiska ide!
stället där jag hittade massa av mina rara vänner :)
tullinge gård stod öppet för den som inte ville vara ute å frysa, inte ville supa sig redlös,å inte ville vara ensam...
här samlades goa glada människor för att sitta i sköna soffor å snacka skit, grilla korv ,å spela plump långt in på småtimmarna... ja vet även att en stark liga "sov kvar" tvivlar på att de blev så mycke sömn:)

tack för en trevlig valborg:)

de va me trötta ögon jag vaknade på fredagen men va fasen jobbet kallade ju på mig så de va ju bara att gilla läget:)
allt blev så mycket lättare när jag koncentrerade mig på att de va dubbelt betalt:)
dagen segade sig fram .... men så blev klockan 1600 yes ledig helg å solen skiner som aldrig förr!!!
kliver ut på gatan utanför jobbetå möts av den konstiga synen av massa turistbussar,kommer plötsligt på att -jävlarns de e ju nå skit me tågtrafiken!-
när jag plötsligt ser honom :)
asså mitt rara lilla hjärtegull hahaha min gamla söta kollega från forna tider på busslink står mitt i kaoset å dirrigerar ersättningstrafiken för tågen (mitt förra roliga jobb)
jag å juha har inte träffats på 4-5 år å de e fasen en filur jag har saknat!
ja va säger man? de va ju inte sl`s fel att ja kom hem 2 timmar senare än beräknat:)
nåväl me nytt nummer i mobilen å ny gnista kanske de kan hända något me  denna 11 åriga lovestorryn
haha troligtvis inte.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0