idag skrålades de åter igen fula visor från icabilen:)

ska bara kasta in ett litet inlägg för att bevisa att ja lever efter en hård helg :)
dels har jag ju jobbat å de suger ju,klart de e bra pengar men va fasen de e ju inte allt!

jobbade lite extra idag för min kollega behövde gå tidigare,fick mig ett riktigt kärt återseende å de va grejt!
"min" leverantör av kollo (alla torra varor) på söndagar har ja ju lixom inte träffat på säkert 5 månader,han har ju fått lagt om leveans rutten så nu mera e han ju å lämnar varor innan ja hinner börja vanligtvis ..men idag kom han inte undan :)
vi har en sån konstig relation, vi känner absolut inte varandra men vi vet skit mycket om varandra å vi har gemensamma vänner...
han e en sån som allt e så jävla lätt me,tror att vi hade träffats en gång innan han "råka" berätta typ hela sitt liv för mig, allt ifrån tuff uppväxt till hur han förlorat hem å sin gravida hustru i tsunami katastrofen, till nya drömmar ny hustru nya barn, vilken fighter han e asså gång på gång reser han sig upp,de e modigt!
hur som hellst har jag saknat denna glada sjungande filur i mitt liv :)
man får altid jordens bästa kramar å sen frågar han vem han ska sjunga en elak visa om hahah å sen sjunger han högt å elakt om (hemligt) medans han lastar ur mina varor :)  ja gillar "thailand"

nä nu ere dax att ta ett par alvedon å kasta sig i säng... har så sjukt ont i min rygg å ja tror att de kan vara därför ja e så snurrig,kanske har nått hanat i kläm?! (tack frida för den iden,ja har haft tankar ditåt men trott att ja vart ute å jagat halmstrån men nu fått de bekräftat från nån som vet)
imorgon e de altså prio 1 på att försöka få tag på en akutid  hos håkan världens bästa kiropraktor!
borde gått dit för LÄNGE sen igentligen men de har lixom inte blitt av,men nu jäklar e de dax!

ha de fint nu allihop :)

Kommentarer
Postat av: Emma "Miss Perfect"

oj okje :S

men det är väl inget allvarligt :O

kram

2009-05-25 @ 18:28:46
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0