min värld e bättre:)

om ja blir vräkt från min lägenhet så kan det bero på att jag alltid duschar mitt i natten ...ja i andras världar i allafall, ja tycker inte att de e konstigt att duscha vid midnatt då ere ju konstigare att folk typ går upp å duschar vid 0530 rycket de e ju mitt i natten ju!
imorn ska ja upp så där äckligt tidigt igen(i min värld) ja ska upp vid 9-930, de e oxå typ mitt i natten :(
vanligtvis brukar ja sova i min ganska osköna soffa när ja ska upp innan 12 för sover jag i sängen så försover jag mig...
men ja kan fan inte göra det inatt, ja har så sjukt ont i ryggen :(
min plan e att ta lite smärtlindring å sen gå å lägga mig å typ ställa 30 larm eller nått å sen hoppas på de bästa:)

i morn kväll e kvällen me stort K ,kvällen som ja väntat på i flera veckor:)
fick lite försmak redan igår då ja å jenny inte riktigt kunde vänta :)
jenny titta förbi ett par timmar, helt otroligt att vi äntligen kunde träffas,skitkul ...
imorn blir de fler kära återseenden, åsa, david å idensjö :) ja å så thess förståss men henne ser ja ju titt som tätt,fast de ska ju bli skitkul å träffa henne oxå så klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0