ladro

kollade nyss på talang 09,fasen va folk e duktiga!! dom två som gick vidare till final bestod av en 12årig grabb som spelar piano,helt jävla ärligt ja kan inte ens röra fingrarna så fort å dessutom sätta dom på rätt tangent å i rätt takt å dessutom komma ihåg allt utantill!!!! typ 2 min spel med runt 7 miljarder fingerslag å ändå ha värsta utsrålningen...HELT SJUKT!!!
den andra mannen trollade,killen trolla fram kulor,bollar,äpplen,lökar,meloner mm...
helt galet ja blir så förbannad för ja fattar inte !!
 
i sändning berättades det att bert karlsson tutar VARJE gång han åker förbi en golfklubb:)
allt för att jävlas... han bara asgarva när han berättade det,
"tänk er själva när dom står å svingar å blir jätte störda av att ja tutar moahahah"
bert e cool ja både älskar å hatar honom

detta fick mig att tänka på mina kära släktingar ner i italien:)
asså man kan ju kalla dom långsinta om man vill man får det för de e ju precis va dom e !!!:)
min farfar blev i ganska unga år lurad av en bilmekaniker,om ja får gissa så e det typ 40-50 år sen...
denna bilverkstad finns fortfarande men har troligtvis bytt ägare eller me största sannorlikhet så e han som lurade farfar i allafall död, ja menar min farfar gick ju bort typ 86 eller nå sånt...
hur som hellst varje gång min faster å farbror åker förbi denna bilmeck (typ varje dag då den ligger mellan deras å barnens bostäder) så vevar dom ner rutorna i bilen å vrålar allt dom förmår LADRO, vilket betyder typ tjuv/skojjare
hahhahahhahahah! de e humor:)
man skulle kunna säga att deskrämde livet ur både anders å magnus som har vart me hos min släkt:)
bland de roligaste ja vet e när magnus återberättar den storryn.... detta görs ju lixom utan minsta tanke å när magnus va me så va min faster mitt i nått djupt samtal med min mamma (vilket magnus inte fattar ett ljud av) helt plötsligt mitt i meningen drar hon ner rutan å vrålar ett ord vevar upp rutan å fortsätter att prata me mor min i normal ton :)
hahah ja e mer lik min faster än va ja vill erkänna:)

btw idag va de återträffsdax:) fan va kul de va att träffa både åsa å idis,jenny va ju oxå där:) fast henne har ja ju redan tjuvträffat... men vi hade skit trevligt,satt å snacka gamla minnen:) lite purkis för att david inte dök upp dock :( undrar va han har för ursäkt???

Kommentarer
Postat av: " Miss Perfect "

nej vad kul :)

Tack för hjälpen Emma :D

Kram

2009-05-31 @ 17:37:19
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/
Postat av: Helena

Krattar löv? :D

2009-06-01 @ 19:46:37
URL: http://eskaton.blogg.se/
Postat av: " Miss Perfect "

haha aa tur att vi hade henne :)

Kram

2009-06-02 @ 22:55:25
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0