nattliga tankar...

idag har det vart en fin dag! har suttit i solen några timmar å bara tagit de lugnt..
sen har jag vart duktig å städat å fixat :)
ja e proffs på att lägga grejer i högar å tänka "ja tar de där sedan,läser den sedan,svarar på brevet sedansätter in de i pärmen sedan"  idag va de sedan.. idag tog ja tag i skiten *stolt* ja gillar å ha ordning men de e ju skit tråkit att göra ordning...

snart e de dax för den stora dagen,dagen me stort F... Fredag :)
ja ska träffa massa vänner från förr goda härliga vänner, vänner som ja kan vara mig själv med!
de kan jag väll förvisso vara me dom flesta ,ja e alltid mig själv fast...
asså jag e mig själv men ja tror inte att folk fattar hur osäker jag igentligen är,hur dåligt självförtroende jag igentligen har...
ja tror att folk ser mig som självsäker å trygg å de e jag nog oxå eller ja spelar nog den rollen bra i alla fall :)
kompliserat ja vet inte hur ja ska förklara.. sen ja va liten har jag alltid haft skinn på näsan, umgåtts me grabbar,vart ganska kaxig å inte låtit folk trampa på mig...samtidigt som jag vart livrädd, mesig, vek, å blivit totalt överkörd...
ja lärde mig att om man visar att man e svag så känner folk det( som man brukar säga om hundar,att dom känner om man e rädd) ja har blivit tjejen som vägra att visa att hon e svag ja e mig själv för så e ja ju,sen kanske jag igentligen inte e så jävla stark igentligen....
haha sånna här grejer funderar man på efter ett par timmar i luren me jenny :)
btw jenny förlåt för att ja va så jävla tuff på högstadiet så du kände att du va tvungen att gömma dig i skåpet, ja va ju bara en rädd tönt igentligen, va var du rädd för ??;) hahahhah
saknar dig kul att vi snart får ses,hoppas att du kliver ur skåpet hahahah

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja du vad var jag rädd för ??? Idagen läge vet jag faktist inte det men det var kanske för att ni var så många som kom i korridoren på Falkan plus att du hade ju gaddat ihop dej med dom absolut största grabbarna, sen såg du ju ut som en brud som kunde slå en på käften om man sa hej,hahahaha ! Nädå, jag var nog inte så rädd mer impad... =) Men från och med igår har jag stigit ur skåpet så jag ska nog kunna träffa dej utan att behöva gå hem och byta byxor sen,hahahah! Helvete vad kul de ska bli att äntligen få ses !! längtar som en tooook !! Pöss på dej!

2009-05-27 @ 08:05:35
URL: http://fitforababy.blogg.se/
Postat av: Helena

"The sky isn't always blue

The sun doesn't always shine

It's alright to fall apart sometimes"



Är väl allt jag kan säga.. Tråkigt att du känner så :( Dessutom är det inte direkt något "dåligt" med att vara osäker, men det är klart att man vill veta vem man är, och vill vara säker på det man gör och väljer. Men jag tror att det kommer bli annorlunda och bättre längre fram i tiden (självförtroendet) allt behöver inte hända på en gång. Låt det ta tid!



Kram på dig!

2009-05-28 @ 00:36:33
URL: http://eskaton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0