glad emma

idag e ja så glad! ja kan knapt tro att de e sant men fredag om 2v kommer att bli tokbra!!
de som startade i planer av en mycke trevlig å efterlängtad träff me jenny ( å eventuellt den öldrickande filuren)
har nu eskalerat till nått ... ännu bättre e fel ord för de kan inte bli bättre bara mer bra...
men nu ere i alla fall fler som kommer att hänga på
åsa- en gamal kär vän från högstadiet som ja inte sett på..ja inte fan vet ja men ja tippar 5-6 år
david-även de en mycket god vän från högstadiet honom såg jag senast 03 tror jag , eller ja såg typ bröstet på han i allafall kilen e ju fan över två meter... får inte glömma pallen när vi ska ses! 
sen kommer nog även fredrik fast de vet han inte om ännu :)
å så min lilla jenny förståss
möjligheten att vi blir fler e ju   ganska stor å de känns bara angenämt:)
åh mina fina fina vänner från förr!!! ja har så mycket att tacka för så mycke som dom gjort för mig!
utan mina vänner vore jag ingenting en nolla som inte ens skulle kliva ur sängen..

Kommentarer
Postat av: Jenny

AAAAAWWW !! Jag säger det samma om dej gumman ! Du har alltid varit en klippa och en person som man har skrattat med sååå mycket, det var synd bara att vi tappade kontakten där efter gymnasiet men såååå bra att vi hittade varandra igen ! sen är de ju lite så att äkta vänskap försvinner inte heller så lätt ovasett om man inte hör av sej på 10 år =) Pöss på dej ! See You Soooon !! =)

2009-05-17 @ 09:43:39
URL: http://fitforababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0