sen kom helgen...

lördagen blev en sån där perfekt dag,en sån som oftast inte går att planera utan de bara händer....
efter nån timme i solen på balkongen så spikas det som tidigare i veckan bara vart lösa planer..årets första grillning står på schemat :)
jag bror emma å blom (å emelie förståss) möts upp å införskaffar de som behövs, mat,öl å asti :) (man behöver grillkol oxå men de bommade vi så vi fick handla en gång till:)
grabbarna ska ju självklart kolla på fotbollen först... hur ska spelarna annars kunna vinna om två dårar inte sitter framför  tv`n å vrålar å ger dom fiffiga tips så som hem då din sopa eller jaaaaaaaaaaaaaaa måååååål, nej fan ideot.... osv ???:)
ja å emma passade samtidigt på att reda ut sådanna knepiga siuationer såsom att köpa en ny vagn till emelie, fixa kol,rasta hunden å umgås ...
nåväl maten tillagades å blev himelskt god! bror å blom vilka grillmasters:)
senare på kvällen bestämde sig grabbsen för att dra en repa in till stan för att fira en vän,min bror lovade dyrt å heligt att han absolut skulle sitta på sista tåget hem.... de gick väl sådär va !:) hejja emma som släpade upp bror klockan 10 i morse hahahhaah

ja å emma hade i alla fall en skit mysig kväll me asti å en kortlek:)
de va sjuuukt länge sen bara vi satt å snacka skit å trivdes....


idag e de söndag å jag har bara latat mig :)
har vart hos min söta lilla mormor å ätit middag oxå mumsfillibabba:)
nu ere helt klart dax att gå å sova denna veckan kommer att bli lång!
ser fram för allt fram emot lördag då lilla söta emelie ska döpas tillsammans med sin kusin kaspian troligtvis e även kaspian liten å söt men de kan jag inte utala mig om ännu :)
 
så nu vet ni va jag gjort alla dessa dagar ni trodde jag va död:)
natti natti...

Kommentarer
Postat av: Filliluran

Ja, du han ju med att träffa mig och Mackan en snabbis oxå, idag e jag sjukt trött och hela dagen kommer att gå till att samla energi för att ta hand om barn och hem under kvällen.

2009-05-04 @ 11:19:04
URL: http://mammaomatte.blogg.se/
Postat av: Emma "Miss Perfect"

okej haha :)

kram

2009-05-04 @ 20:44:36
URL: http://emmsanaatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0