ny affärside!

hahahah de här e fan helt orimligt!
startar dagen som ja avslutade dagen igår...
min kollegas 15 åriga dotter skriver
"får ja be dig om en tjänst?" på fb-chatten
 ja svarar haha ja om ja inte behöver ringa taxi.. klart ja tror at hon driver me mig, men näääää..
de visar sig att hon ska jobba extra på nått cafe  om de e fint väder å ägaren ska ringa till hennes mob om så e fallet, mobilen har ju såklart pajjat! :)
dagens uppdrag -ringa cafe ägare å styra upp personalfrågan-
 haha detta ska fan bli min nya affärside... uppdrag via fb-chatten :) undrar va som e rimligt att ta betalt för det??
å undrar om ja ska köra de samtidigt som min andra affärside "gråtusselivs" affären där bara folk över 65 får handla... där dom kan gå runt å va ivägen me sina rullatorer å va skitlångsamma :) JA SKULLE ALDRIG KUNNA JOBBA DÄR, JA SKULLE BLI GAAALEN EFTER EN KVART :)
kram på er nu ska vi dopa emelie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0