längtar

om två veckor kommer jenny upp till stockholm!:)(från götet,ja ja vet, hur fan hamnar man där nere?!:) 
 fasen va kul de ska bli å ses!!!!!!!
ja längtar till fredagen då ska vi fan down the memorylane( haha undrar om de stavas så?! troligtvis inte kanske ska skriva de som de låter istället så folk fattar memoryleijn:)  äh skit samma :)
hoppas att vi får me den där ölglade kusinen oxå då lär de bli en kväll fylld me glada skratt,dvs när ja å jenny mobbar den stackars ölande kusinen :)
hur som hellst de kommer bli en toppenkväll de e fan typ 10 år sen vi sågs jag å jenny,helt galet!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahahaha ! Ja fyyy fan så skoj vi ska ha !! du ska bara veta hur mycket jag längtar oxå ! =) Ja,shit vi går ju loooong back i tiden ju! mycket vin och mycket tjöt heeeela kvällen lång ska vi ha! Jag har dock inte hört nåt från Alex men jag ska ska ringa Angelika senare idag och ta hans nr den vägen istället ! Bamse kramizar stumpan !!

2009-05-13 @ 09:49:51
URL: http://fitforababy.blogg.se/
Postat av: Linnea, emmas ersättare

Hej hej visst är jag :) vi får se om jag fixar en egen (A)



Jag gillar det du skrev om att mista en förälder för det stämmer verkligen. Folk som inte varit med om det säger att man kommer glömma och att allt kommer bli normalt igen. men det kommer det inte och det har jag insätt redan idag. När folk frågar mig om jag fortfarande sörjer och saknar honom så säger jag självklart ja och då får de en chock bara för att de tycker att det har gått så lång tid. Idiotiskt!

2009-05-15 @ 07:09:52
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0