jävla nattuggla!

fasen å jävla skit....ja skulle ju sova ju men eftersom att jag e helt jävla snevriden i huvudet så blir ja ju lixom pigg som en mupp när klockan blir över 0000 :(
då hade ja ju lika gärna kunnat fortsätta mitt trevliga samtal ju!!!
ja å jenny hittade varandra på facebook (facebook is the shit, i love it)
nu ska ja äntligen få återse min polare från förr om 2v kommer jenny upp från fel sida till rätt sida;)
då jävlar ska de skvallras:)


imorn fyller min kära mormor år GRATTIS!
ska bli kul å träffa släkten de e fasen inte ofta vi ses längre! alltid nån som jobbar eller surar:)
men imorn verkar de som att de blir grym uppslutning!

söndag ska ja jobba extra... skit va ja ångrar mig!!!
från början skulle ja bara jobba 16-20 å de e ju lugnt, sen blev det 1330-2030 å nu har dom jävlarna lyckats övertala mig till att jobba 12-2030,shit va vek ja e asså!!!
fast å andra sidan med en lön på 230 i timmen så överlever man väll:)

nu ska ja kolla på en gammal dålig film me madonna å hoppas på att ja somnar!:)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas du kunde somna till slut gumsan ! Ja,den där filmen med Madonna är verkligen inge hit men det går ju ann om man bara ska sova till den,haha ! Tack själv för samtalet, det är alltid lika roligt när vi pratar ! Hoppas du får en underbar dag och att din farmors kalas blir lyckat ! Kraaaaam på dej !!

2009-05-16 @ 07:49:16
URL: http://fitforababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0