ja har fått en utmaning :)

ja fick en utmaning av min kära vän jenny idag så de e väll bara att utföra annars får man väl spö :)

ja ska berätta 7 saker om mig själv...

1) ja e nyfiken som få.... vill gärna veta allt å ha koll på allt :)
2) gillar att prata i telefon.... har svårt att vara vän eller tillsammans me nån som inte gillar att prata i luren
3) hatar å gå upp tidigt... så de undviker jag
4) e en sann tidsoptimist... vilket innebär att ja typ alltid e sen fast ja hatar det :)
5) min pappa dog när ja va 16 år... ja saknar honom å de kommer ja alltid att göra :(
6) ja e envis som synden... på både gott å ont,ibland kan ja stå på mig även om ja vet att ja har fel för ja vägrar att ha fel :)
7) ja har ganska speciell humor... den e ganska låg,sarkastisk,grov å helt fantastisk :)

ja så där ja nu vet ni det.... tydligen ska man ju utmana andra oxå så kom igen nu å unta utmaningen...

* pysen
*dom positiva systrarna johansson,alltså emma å jossan:)
* och  anso så klart :)

Kommentarer
Postat av: Systrarna Positiva

haha den där utamaning ska jag anta nu ;)



Tack emma,

jag kan inte fatta att allt hände igår :S

taack vare han är jag ovänn med andra också nu:(

Kram

2009-05-21 @ 11:37:28
URL: http://systrarnapositiva.blogg.se/
Postat av: Helena

Nu har jag också skrivit.. :)

2009-05-21 @ 13:36:55
URL: http://eskaton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0