facebook räddaren i nöden :)

vid ett rycket blev jag kontaktad  via fb-chatten,av en gammal klasskompis
ja blev lite småförvånad eftersom att vi inte setts på säkert 10 år ...
fick frågan om ja va online å om ja befann mig i sverige, å så va de ju :)
varpå han skriver hjälp! ring min mobil nr.... ja har glömt den i taxin...
hahaha okej tyckte jag va vill du att ja säger om nån svarar i den hehe
han ångrar sig straxt å ber mig ringa taxiväxeln, vilket ja självklart gör haha alltid kul när de händer nått annorlunda i vardagen :)
förklarar i växeln att ja ringt till dom men vill absolut inte ha en taxi:) förklarar mitt problem å blir kopplad till chaufören...
de visar sig att han e på arlanda, å de tar e stund innan han fattar att hanns förra kund e i sollentuna å ja e i botkyraka å att vi konverserar via nätet hahahah
efter lite fixande så e nu luren tillbaka hos min vän,han e 350 kronor fattigare å taxichaffisen å jag har fått oss ett asgarv :)
facebook it the shit :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHAHAHA ! härligt när dagens teknik kan rädda en ur alla situationer ! =) Sjyst chaffis då som ställde upp att åka och lämna mobilen, jobbigt hade det varit annars=)

2009-05-09 @ 08:12:27
URL: http://fitforababy.blogg.se/
Postat av: Emma "Miss Perfect"

aa okej tack ändå :)



haha aa, men om hon hämnas hämnas jag tillbaka haha ;)

kram

2009-05-09 @ 09:52:32
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0